Random skollov i en vecka is the shit

Jag fick mig en dator som jag hoppades! Och inte vilken dator som helst, utan en SUPERDATOR! Jag har svarat "TACK" på alla 100-tals facebookgratulationer och skickat in min idéskiss om projektarbetet. Om 40 minuter är det mössprovning. SHIET! Studenten känns läskigt nära. Efter skolan ska jag ÄNTLIGEN äta på Subway! Hela veckan har jag längtat efter det grillade kycklingbröstet med curry. Sedan bär det iväg till Skeppsholmen för en provsjungning till nya kören Spektrum Voice. Jag tror att det ska gå bra men man vet ju inte säkert.

Nästa vecka är jag ledig och min dator är död, som jag sagt. Kanske får jag igång min nya pärla men jag har inte så stora förhoppningar. Jag ska fixa pass och klippa mig nästa vecka. Sedan ska jag träffa Erika och Stoffis någon dag. Det har jag bestämt. Annars får vi se vad man kan tänkas hitta på. Utan datorn kommer jag vara väldigt aktiv känner jag. Nu måste jag gå ner till mössprovningen. ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahahaha craving efter Supway. Illa.

2010-10-04 @ 08:38:18
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0