Åh! Sparade inlägget 13:37! LEET.............

Ja, det råkar ju vara så att jag fyller år idag. Jag har fått 52 grattis på facebook och klockan är bara halv två! Det ser fint ut. Jag känner mig uppskattad. Ändå vill jag bara få mina presenter och sedan ska allt bli som vanligt igen XD Jag väljer att inte fira min födelsedag på annat sätt än att gå ut och äta med familjen för att min 18årsdag känns väldigt sorglig. Det är ett historiskt ögonblick det här. Min barn kommer fråga "Vad gjorde du på din 18årsdag, mamma?" Och jag kommer bara säga att jag deppade. Jag vill inte blir äldre.

Men egentligen, vad gör det för skillnad? Det är inte många dörrar som har stängts. Förutom att jag kanske inte får barnrabatt på vissa ställen är det bara dörrar som har öppnats. Jag får göra massa coola (och framförallt mindre coola) saker nu. Åldern är bara en siffra. Jag kan vara 15 år om jag vill.

Min dator hemma är lite f*cked up atm. Jag har ett random lov nästa vecka (YAY) så jag kommer kanske inte ha tillgång till dator på hela veckan, så du vet. Förhoppningsvis får jag en dator nu idag men jag vet inte. Jag ville öppna mina presenter när jag kommer hem. Lev väl. Adjö på obestämd tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0