Den dagen då vi spexade extra mycket

Det var en skön vecka med lov. Jag berättar mer om den i ett annat inlägg. Nu behövde jag lite bilder. I tisdags hade vi skolfoto. Vi hade en dag på oss att bestämma tema till spexet så det blev typ cirkus/film.. haha! Det gör inget, det var kul. Vi hade bara två riktiga lektioner och de andra lektionerna kunde vi spexa till oss. Najs. Eftersom vi bara hade en dag på oss var jag Carrie Bradshaw, som syrran också var förra veckan. Teaterklassen hade skräcktema! Det blev asbra. Alla spexade till sig som bara den! Artistklassen hade temat De sju dödssynderna. Passade perfekt eftersom de är sju stycken. Asbra tema tycker jag! Både originellt och roligt.


Cirkus-Natalie och Carrie-Elin


Mr and Mrs Smith


Rambo som skrek när jag tog kortet. Där av inlevelsen!


Kärringen Marcus


Natalie


Carrie Bradshaw utan skor

Alla bytte snabbt tillbaka till sina vanliga kläder, så jag hann bara ta de här korten XD Någon kanske skannar in det riktiga spexfotot. Då laddar jag upp det här (:

Kommentarer
Postat av: Magda

CARRIE :D <3

2010-10-13 @ 20:55:16
Postat av: Anonym

hahaha nää faktiskt inte!! ^^

2010-10-14 @ 15:39:38
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0