Marabou smälter fortare än blockchoklad

Igår åkte jag och Magdalena till stan =D Först sov vi ut ordentligt och den som vaknade först skulle väcka den andra liksom. Magda smsade strax före elva och jag sov en timme till. Strax efter två plingade jag på hos Magda. Jag hade vårjacka på mig! YAY! Det var 15 + grader som mest under morgonen! Solen sken på ordentligt. SÅ UNDERBART! Vi tog tunnelbanan till Gamla stan och gick runt ett tag. Vi gjorde inget speciellt. Var lite spontana och åkte till S:t Eriksplan och tänkte gå in på Musikbörsen men det var stängt. När vi började bli trötta åkte vi hem och åt. När jag ätit klart gick jag till Magda och vi tittade i gamla skolkataloger och bakade chokladmuffins. MUMS! Vi smälte ned choklad och hade i smeten också. Yummie! När vi bakat klart gick vi hem till mig och tittade på season 3 av SATC tills Magda blev för trött och gick hem :p Jag tittade klart på hela sägongen och gick och lade mig sen. Bra dag =D Synd att man vaknade till att marken var vit igen


Magda på tuben


Elin på tuben


Jude-Magdalena slickar skålen


En stjärna i toppen på den smutsiga snöhögen!
Fett coolt att det blivit så utan att någon gjort något. Naturens mirakel (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0