Galgbacken tar livet av mig

Jag orkar inte mer. Jag har pluggat sönder mig och är fortfarande inte klar med den första uppgiften. Visserligen pluggade jag inte igår (so what.. är ändå helt slut i huvudet) men jag var på biblioteket iallafall! Jag fick med mig tre böcker om medeltidens brott och straff. Jag reserverade även en om Dante Alighieri. Imorgon kan jag hämta den... om jag hinner vakna innan de stänger. Förhoppningsvis kommer jag iväg och klipper mig lite också. Det behövs verkligen. Mina toppar har blivit dubbelt så många. Jag vill verkligen lyckas bli klar med något imorgon. Det skulle kanske höja min studieambition! Iochförsig skulle allt höja min studieamition just nu. Jag vägrar ens titta på böckerna mer ikväll. Usch.

Desperate Housewives började idag! Äntligen! Det blev lite Ben & Jerrys också. MUMS! Det kändes bättre i huvudet efter lite glass. Jag tänker inte anstränga hjärnan mer denna dag. Jag tror att jag vill titta på Catch & Release. BRA FILM! Eller nja... SNYGG SKÅDIS. Den snyggaste grabben någonsin. Det finns inte någon film alls som har en snyggare manlig huvudroll. Han är riktigt sådär irriterande snygg. Så snygg att man inte riktigt kan koncentrera sig på filmen. Det har jag skrivit om förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0