Jag vågar varken tänka eller känna

Nu är det mindre än en timme kvar. Stämningen är jättekonstig! Jag skakar i hela kroppen. Det är svårt att skriva. Jag ryser och svettas inombords! DET ÄR SÅ OBEHAGLIGT. Hela veckan har jag skakat i kroppen när jag tänker på kollationeringen som börjar idag 15:15. Om 45 minuter. 45 korta minuter. 45 LÅNGA minuter. Tankarna rullar runt i huvudet. De tankarna som har tänkts hel veckan. Nu rullar sammanfattningarna runt runt. Jag har ont i huvudet. Tänk om jag inte får någon roll. "Elin, du blir Statist 3.." ÅH! JAG VILL INTE! Tänk om jag får huvudrollen. Hur kommer det att vara? Nej, jag vågar inte tänka så. Jag vill inte ha för höga förväntningar. Det är så många som är så bra. Nu är det bara 40 minuter kvar. JISSES AMALIA. Nu ska jag bara vara tyst och ta det lugnt. Det blir säkert spontana hopp för att bli av med överskottsenergin. Nu är det 35 minuter kvar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till =)

2010-03-15 @ 15:11:31
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0