Stockholms representant för UNGiKÖR

JAG SKA TILL MALMÖ! Jagärgladjagärgladjagärglad! Det började en vanlig dag som brukar kallas julafton faktiskt, nu när jag tänker efter men det var bara en slump. Jag läste iallafall ett mail från min körledare då. Hon frågade två körmedlemmar, varav jag var en av dom, om någon av oss ville vara med i Ungdomsrådet och vara Stockholmsregionens representant. UNGiKÖR är en förening för ungdomskörer i hela Sverige. Ungdomsrådet är ungdomarnas röst som ger råd till styrelsen. Nu ska vi planera en nordisk barn- och ungdomsfestival som är i Malmö i maj. Detta kommer att planeras 29-31 januari i Malmö. Då ska jag dit! FETT AWSM! Jag ÄLSKAR Malmö! Jag ÄLSKAR skånska, för er som inte visste det. Jag var i Malmö 2007. Det var toppen!

Jag svarade min körledare att jag var fett intresserad! Det dröjde ganska lång tid och jag trodde att jag inte skulle få uppleva detta men igår när jag var i skolan fick jag ett sms från en UNGiKÖR-kvinna XD Jag blev ÖVERLYCKLIG! Idag, på lunchen, ringde jag henne och vi snackade massor om Malmö och festivalen. Nu är jag uppskriven som Stockholms representant. FETT COOLT! Jag ser verkligen fram emot detta =D


Bild från 2007


Kommentarer
Postat av: Myaraq

GRATTIS DÅ! :D:D

2010-01-13 @ 19:27:36
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: pizza

NAJS :D

fast då e du inte här när jag fyller år :(

2010-01-14 @ 23:25:03
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0