Hur mycket visste du?

Varje gång jag går ned för en stentrappa får jag en inre syn där jag snubblar på mina egna ben och slår volter nedför resten av trappan. Läskigt. Därför blir jag alltid lite småskraj när jag går nedför en stentrappa. Jag tar det alltid försiktigt.

Jag kan inte vara arg på någon i mer än en halvtimme typ. Ofta går det över på fem minuter. Jag tycker delvis att det är bra. Det är onödigt att slösa energi på att vara arg men ibland är det irriterande också. Jag skyller till exempel ofta all skit på mig själv istället. Bråket var säkert i grund och botten bara mitt fel ändå.

Förutsägbart är tråkigt tycker jag. Jag vill att saker ska vara spännande. Vad händer nu? Så vill jag få tänka.

Jag tänker alldeles för mycket när jag träffar nya människor ibland. Ingen ska få fel uppfattning av mig. Därför tänker jag efter innan jag säger något. Det gör att folk kan få intrycket av att jag är väldigt blyg och tyst av mig. Det är helt fel uppfattning ändå. Jag kan inte hjälpa det och jag hatar det.

Jag shoppar helst själv utan någon som följer med. Det är mest effektivt. Det finns även fler skäl.

Musik kan styra mina känslor väldigt mycket. Jag kan känna mig hur ledsen som helst. Om jag sedan sätter på en glad låt så blir jag gladare. Jag kan tillochmed bli glad! Samma sak gäller om jag är glad från början. Hör jag en ledsen låt blir jag väldigt depp. Jag kan tillochmed börja gråta :p

Jag skulle aldrig kunna bli vegetarian, för jag älskar att äta kött för mycket! Jag beundrar det som vegetarianer klarar men jag skulle aldrig orka. Jag äter ingen annan grönsak än gurka heller.

Jag diskuterar sällan mina personliga problem med någon. Om jag mår dåligt vill jag hellre gråta ifred. Sympati hjälper inte mig. Den person som jag känner att jag behöver i vissa krissituationer är min mor. Jag har väldigt bra kontakt med min kära mamma. Hon är bäst!

Jag bryr mig väldigt mycket om hur människor pratar. Språk, röst, skratt och hur man formulerar meningar är saker jag tänker mest på när jag möter en människa. Jag kan inte riktigt förklara hur. (Skrämde jag upp alla nu?)


Kommentarer
Postat av: Nobody

Haha, kan inte vara arg på någon i längre än en halvtimme. xD

Känns som om jag har något med det att göra. ^^'

2010-01-23 @ 23:48:07
URL: http://sazanami.blogg.se/
Postat av: Mika

Hahah! Visste typ...hälften? xD Vi borde ha nån lära-känna kväll...det kanske behövs? ;-)Kommer du på torsdag? saknar dig <3

2010-01-24 @ 16:43:27
URL: http://talkative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0