Mitt uppe i den årliga fylla år-veckan

Den nämde jag även förra året (http://alfonx.blogg.se/2009/february/and-every-time-that-i-tell-you-i-dont-care.html#comment). Iår kan vi även sticka in Linnéa på den 15e februari, Maria på den 19e och Natalie på den 22a. GRATTIS TILL ER ALLA! Pappa fyller år imorgon, bror på torsdag. Jag och syster skulle köpa presents tillsammans men vi har inte fixat det ännu. Oops. Pappas födelsedag är alltid lite undanskuffad! Typiskt :( Jag vill inte att det ska vara så. Imorgon har jag ett prov som jag inte har pluggat till. Det är faktiskt inte mitt fel. Min lärare förstår inte hur man förbereder elever inför prov. När vi frågade frågor igår på lektionen så blev han typ irriterad för att vi inte visste svaren redan. På fredag har jag ett annat prov som jag inte heller skulle påstå att jag är förberedd på. Det värsta är att jag inte bryr mig. Vad är det som händer egentligen!?

Jag har nu löst videos-på-bloggen-problemet hoppas jag. Dock är det en sida med massa reklam och inte lika bra kvalitet men jag hoppas ändå att det blir bra tillslut. Idag har jag fixat med att byta video"operatör" på de videos jag redan laddat upp här. Jag är dock långt ifrån klar.

Måste även berätta att jag igår bar mina ljusa helt nytvättade favoritjeans och ett vitt linne till skolan. Mina händer är helt torra och min högra pekfingerknoge började blöda utan att jag märkte det! Behöver jag säga mer? Idag då? Jo, jag bar ett par andra nytvättade jeans (det gick minsann inte att ha de ljusa jeansen på sig igen utan att tvätta dem ska jag säga er). Mitt under min gitarrlektion, med en vikarie som jag träffade för första gången, började jag helt otippat att blöda NÄSBLOD! Fail... och innan ni frågar, JA det droppade på mina jeans OCH på min fina älskade gitarr D: Det gick att torka bort som tur var. Var kommer jag att blöda imorgon? ......... hehe..

Kommentarer
Postat av: Mika

Stackars dig! :/ kommer du till dungen imorrn? Då loooovar jag att plåstra om dig ;)

2010-02-17 @ 12:27:15
Postat av: Hanna

När brukar du ha sportlov ? =)

Kram

2010-02-19 @ 18:21:12
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0