Lillasyster - Det femtiotredje hjulet

Min syster fyller 25 år imorgon. Idag firar vi det med släkt och hennes vänner. Eftersom jag är en liten sladdis är mina kusiner väldigt mycket äldre än mig. I ena rummet sitter alla föräldrar som är 50+ och pratar om hur gamla de är. I ett annat rum sitter alla systers vänner som är 25+ och pratar om sin bil, sina lägenheter och sina jobb. Var passar jag in någonstans? Jag kan inte delta i samtalen någonstans. Vart jag än går så känner jag mig vilsen. Jag och mitt kära kusinbarn Mathias på sju år har lekt kurragömma och spelat piano. Det har varit trevligt. Nu tittar han på Ice Age 2. Därav inlägget. Jag är liksom lite överbliven här ikväll. Är det oförskämt att sitta vid datorn? Alla skulle sitta vid datorn, eller roa sig på sitt eget sätt, om de var överblivna. Snart ska jag också sätta mig och se Ice Age 2. Det blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: ANONYM NATALIE

JAG GILLAR DIN BLOGG/ Natalie, höhöhöh

2010-06-06 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0