Jag slipper gå upp tidigt iallafall

Jag har nu sagt till mig själv att inte lämna detta hus förrän vissa skoluppgifter är klara. Jag tänker minsann inte belasta mer nu. Dags att ta uti med saker och ting. Jag har redan tackat nej till tre aktiviteter! TRE VÄLDIGT ROLIGA! Det gör ont i hjärtat men jag ska vara stark. Ju fortare jag blir klar, ju fortare kan jag njuta av lovet. Hoppas att jag blir klar imorgon. Att välja bort lovet är ett svårt beslut. Varför ha lov när man ändå måste plugga? Som rubriken lyder: "Jag slipper gå upp tidigt" och det är ju skönt. Nu kan jag välja när jag vill plugga. Idag har jag kommit en bit, men jag är långt ifrån klar.

 Jag ska skriva en uppsats om Dante Alighieri. Tråkigt. Jag ska även skriva en artikel om Brott och straff på Medeltiden. Mindre tråkigt men fortfarande tråkigt. Och svårt. Väldigt svårt. Det är källhänvisningarna som är jobbiga. Jag tror att jag måste gå till biblioteket. Då kan jag inte bli klar imorgon, men förhoppningsvis på måndag då. Jag behöver lovet. Idag har varit en bra dag, trots att jag inte lämnat huset. Jag har pluggat, som jag sade, och tittat på Glee, Melodifestivalen och filmen På smällen, som gick på trean förut. Ganska värdelös faktiskt. Jag har ätit mer godis idag än på hela månaden tror jag + en halv daimtårta. Euw :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0