Underbar cover på underbar låt

Jag satt i bilen på väg från landet och fick höra detta på radion. Jag var tvungen att ta reda på vem som gjorde denna vackra cover! Det var Martin Stenmarck! Det hade jag inte förväntat mig men vad gör det? Han är cool tycker jag. En gång på Rix FM festival uppträdde han och han var sjuuukt bra då. Han var på Grönan och sjöng i torsdags. Synd att jag var där på onsdagen. Hade varit najs att se låten live! Well well.. jag hade det askul på Grönan iallafall men jag har ont överallt typ XD men det är det värt.

Everbody's changing - Martin Stenmarck


Det ser förresten konstigt ut att han stavar med ck
Jag vill på Ladies Night i oktober

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är inte helt fel. :P

2010-08-09 @ 16:44:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Pizzaaaahaahahahahaha

Martin e snygg <3

fast jag tror du måste vara över 20 för att få gå på ladies night :(

jag vill också gå

2010-08-11 @ 13:20:47
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0