Vackra Taizé i vacker bildversion


Lunch på Danmark-Tyskland färjan! Ketchupen var läskig


På varje toalett i Tyskland fanns en sådan här. Den använde vi mycket


Marie, Gustaf, Marika, Linnea och Marcus på nattstoppet


Frukost i Frankrike var fett dyrt men väldigt gott! Blodapelsindrickan var dock knappt drickbar




Vanlig matkö och vi står inte ens längst bak


Marie och Sandra


Den där snurrgrejen var läskigare än man tror


Nere vid Tystnaden


Marie är tyst


Vackra och helt oredigerade naturbilder






Riktigt sommarbild på Marcus


Söt-Marie


Vår barrack
som det sov nio personer i


Det byggdes ett valv av yoghurtförpackningar


Lily, Marcus, ElinPelin och Marika


Marika hoppar HAHA


Den här snubben behövde skjuts till Hamburg på fredag för hans kompisar hade tagit hans bil och åkt hem HAHA


OYAK


Jag är cool




Duschen...


Parningsäsong


Min älskade fina lilla mysgrupp


Fint


Inuti kyrkan


ElinPelin och MarieParie


Erik och Tobias


Gruppbild på alla vi som åkte 64 timmar buss tillsammans

Kommentarer
Postat av: Mika

Och när kommer bilderna upp fejjan dåe??!! ;P Vad hände med att INTE lägga upp just den hoppbilden på mig....hmmm!!

2010-04-16 @ 11:00:31
Postat av: Anonym

ELIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!! BILDEN PÅ MIG E HEMSK.... NYVAKEN OCH SHIT :( huh, ta bort? (a)

2010-04-18 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0