För mycket ego eller för liten hårddisk?

Idag har jag rensat bilder för fullt! Det är på tiden att jag laddar över mina bilder till en lagringsgrej och jag vill inte ladda med en massa skit. Därför rensar jag. Den här dagen har jag bara hunnit rensa min egobildermapp. Hur mycket bilder kan man ta på sig själv egentligen? Är det ens normalt att ha en egomapp? Det var över två tusen bilder i den där mappen. Jisses. Nu har jag sorterat och rensat. Ungefär hälften av bilderna är kvar. Det har varit roligt att titta på alla bilder. Jag ger er nu: Elins egomapp! (den väldigt korta versionen) 








































Kommentarer
Postat av: Ika

älskar diina armband <3 ;D underbar bild i en låda btw, såå charmigt xD och HAHAHAHA jag har den där bilden på knäna xD

2010-05-02 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0