Tack för att du är min vän

I fredags var jag på Bounce - The Last Dance med Marie, hennes mamma och hennes polare Sandra! Det var tänkt att famlijen Marie skulle gå med några andra men de fick förhinder. Klart man ställer upp liksom =D Det blev dessutom gratis för mig och Maries mamma både skjutsade dit mig och hem mig! Vilken lyx! Bounce var dessutom jättebra! Jag var rädd att det s kulle bli lite långtråkigt. Dans är inget jag brinner för precis, men nu kan jag inte förstå hur jag kunde tro att det skulle bli tråkigt! För det första var dom hur duktiga som helst. De gjorde liksom som en teater typ. Det var coolt! Det var ju även massa häftiga effekter och sådär. Det var så mycket som var coolt! Tack så jättemycket Marie för den upplevelsen =D Och grattis Sandra som fyller år idag!


Globen


Marie och Sandra =D


Biljetten


Världens största discokula


Tänker på Rent - Seasons of love på den här bilden XD


Helt plötsligt började en stolsektion börja dansa!
HAHA! Det var ascoolt


Kommentarer
Postat av: Anonym

sverige och frihet och rättvisa:)

2010-04-28 @ 18:26:05
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0