Det finns bara en som John Mayer

Hur kan man sjunga som honom? Det är ju omänskligt! Det går inte ens att sjunga med för då känns det som att man förstör. Mayers röst är helig. Titta bara på det här! DET ÄR LIVE! Vem kan sjunga såhär live? John Mayer kan. Han är så bra att jag får svårt att andas när jag lyssnar. Jag kan inte sluta lyssna. Kommer jag att sluta andas till slut? Jag älskar att det bara är han och en gitarr ( och eventuellt en till gitarrist). Det är så enkelt och fint. Så ärligt på något sätt. En gång i stan satt det en gatumusikant och spelade på sin gitarr och sjöng. Det var så vackert. Det påminde om John Mayer. Jag ångrar att jag inte stannade och lyssnade längre.

Heart of Life - John Älskling Mayer


Daughters - John Mayer

Älskar början när ett fan skriker "I love you" och han viskar tillbaka "I love you too.." <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0