Nu är det fredagsmys!

Det är så underbart när man hittar en present som passar så perfekt till personen man ska köpa till! Det gjorde jag idag. Jag tycker att det är jättesvårt att köpa presenter. Man, iallafall jag, vill ge bort något unikt, användbart och något som personen blir glad för liksom. Jag är egentligen lite emot att köpa presenter. Det är så jobbigt att man måste känna att man måste köpa något bara för att personen fyller år till exempel. Det blir lätt bara det första bästa man hittar. Ofta ett smycke från närmaste smyckeaffär. Visserligen är ett smycke kul att få men jag tycker att det är trevligare om man kan köpa en present spontant, när man hittar något som känns helt perfekt till en vän. Det är roligare. Nu kommer jag inte att få någon present! Buhu.

Jag åkte till Skärholmen så fort jag skrivit förra inlägget. Eller jag klädde på mig först. Sedan ringde Ellinor och sade att hon där. Jag skulle ju ändå dit så jag mötte fina Elli och hennes fina mamma och de bjöd mig på fika =D TACK! Vi pratade en massa och sedan åkte de hem. Jag köpte födelsedagspresent och födelsedagskort till Mika som fyllde år förra veckan! Imorgon ska jag hem till henne och fira =D Det var ASKUL förra året asså! Minns det fortfarande. Hoppas det blir lika kul denna gång och det blir det säkert. Jag kom hem, åt mat och gjorde gubbar på magen. Sedan ringde jag Lina en snabbis för att hon sa att jag skulle göra det. Emma kom hem med MASSA kladdkaka och sprutgrädde så jag har tryckt i mig MYCKET nu. Mamma kom in med godis till mig förut också. Jag har aldrig ätit så färska godisfiskar någonsin XD Magsäcken är helt full!

Citat av mamma till min syster:
"Du vet väl att man kan öppna fler än ett Internetfönster?"
HAHAHA! Det roligaste var ju att hon skulle verka smart liksom. Hon skulle lära syrran något. Mamma lilla, jag tror knappast att du kan lära dina döttrar något nytt på datorn. Eller? Jag kanske blir överraskad någon gång! Eller så blir jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0