Ordet penis kommer från latin och betyder svans

Idag försov jag mig typ. Jag skulle vara hos Marika klockan sex och vaknade halv tre. Jag var klar i duschen klockan fyra (nej, jag började inte duscha så fort jag hade gått upp... sååååå seg är jag inte). Bussen gick kvart i fem och jag hade massor att göra. Jag visste inte ens vad jag skulle ha på mig. Det slutade med att jag dök upp en timme försent. Det är väl inte mitt fel att bussen bara går en gång i timmen liksom. Visserligen hann jag preciiis med den bussen men det tycker jag inte är en så viktig detalj. Jag kom iallafall till Marika och där satt Marie och Madde och var coola. Senare kom Marcus. Insåg nu att alla började på M! Ballt... Vi roade oss med presenten Marika fick av mig. Hon fick en bok full med onödig sexfakta. Riktigt underhållande! Jag fick bland annat reda på att delfiner är de enda djur förutom människor som har sex bara för njutningen, att pingviner bara får orgasm en gång per år och att även insidan av näsan svullnar upp när vi blir upphetsade. Det visste ni inte va?

Vi såg filmen Wild Child. Söt film. Gillar sådana filmer om någon med hårt yttre som sedan mjuknar upp. Jag blev kär i Freddie. Vilket ögongodis. SÅ JEFLA SCHNYGG! Jag trodde att mina ögon skulle torka ut. Vi spelade UNO och när Marcus och Madde hade dragit spelade vi Cloedo eller vad det heter. Senast jag spelade det var i sjuan när vi var i Gamleby. Vilka härliga minnen! Magnus visade alla sina kort och alla kryssade i XD Hähä. Denna första gången som vi spelade idag vann Marika jättefort. Jag och Marie hann inte med alls! Andra gången hann vi inte spela klart för att Marie blev hämtad men jag gissade rätt när vi gissade. Grymt! Du var jag mördaren XD Fail. Jag och Marika spelade Guitar Hero World Tour när Marie hade dragit. Det var aslänge sedan jag spelade! Playstation är urkopplat nu när vi gör om i vardagsrummet. Det var så härligt att spela igen. Jag spelar på Hard bara så ni vet. Cool jag är! Mamma var snäll och hämtade mig klockan ett. Jag satte mig här och nu har jag roat mig själv i en timme ungefär. Jag har letat efter dagens låt youtube hur länge som helst men den finns inte. Typiskt!


Jag tog tyvärr inga bilder idag men här är jag från förra året då Marika fyllde år


Kan ni gissa temat? Nehepp. FÄRG såklart! Jag var väldigt engagerad, jag vet =)


Jag vann pris för bästa outfit då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0