Högsta betyg på ett Matte B prov

JISSES AMALIA vad jag ÄGEEEER! Visserligen kunde man bara få VG men det låter ju coolare med högsta betyg. Jag fick 12 poäng av 15 poäng. NAJS ELLER? Ja faen! Det här ska firas. Jag ska köpa Taylor Swifts cd efter skolan, om jag inte dör av hunger före det förstås. Nu har jag ju pengar. Jag har ju fyllt år, liksom! Dessutom kommer studiebidraget in på kontot när som helst. AWSM! Dock är jag lite sjuk. Jag är precis på gränsen mellan skola och hemma. Jag sitter just nu i skolan och väntar på mentrosträffen som börjar tio över tolv. Kan bara påpeka att jag INTE är något vandrande schema. Imorse fick jag tre sms om när vi började och var vi skulle vara. Ge er! Jag orkar heller inte berätta att halva klassen kommer sent. "den personen missade bussen".. "den personen försov sig". Jag började bli trött på att agera klocka, schema, läxrapporterare och sjukanmälningstelefonsvarare. Ja, det är faktiskt riktiga ord. Idag är det ingen kör som det vanligtvis brukar vara på måndagar. Det är säkert för att det varit så intensivt med alla föreställningar i veckan. Vi ska snart börja repetera Carmina Burana. Ni vet "OOOOOOOOH FOOOORTUUUUUNAAAAAAA!" typ. Det blir en uppsättning på musikhögskolan i november. 100 musiker och 200 sångare. Maffigt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0