Lättroade skolkatalogstittare

I fredags slutade jag strax efter 11 typ och jag åkte hem på en gång. Det var jätteskönt att sluta så tidit på fredagar! Hoppas att jag ALLTID gör det. I resten av mitt liv. Sluta tidigt på fredag och börja sent på måndagen. Det är så det ska vara. Som jag precis sade åkte jag hem på en gång. Jag somnade i soffan medan jag tittade på tv och sedan åt jag goda jorsgubbssnören! Jag åt ALLTID sådana när jag var yngre. Hittade ett paket i en affär för någon dag sedan och kände att jag behövde köpa dem. YUMMIE! Runt klockan fem gjorde jag mig iordning för att fara till Salem och tillbringa mitt fredagskväll hos Erika. Jag, Erika, Emma, Tessan och Jossan gjorde tacos. Det var GOTT! Vi tittade i Tullinges gymnasiekatalog. Det är massa människor som börjat där. Sedan tittade vi igenom hela Huddingekatalogen vilket är fyra skolor: Huddingegymnasiet, Sjödal, Östra Gymnasiet och Sågbäck. Det tog över två timmar, men vi var roade. Vi pratade en massa och sedan såg vi Get over it! En typisk tonårsfilm, men den var mysig. Jag skulle ha tagit halv ett, nattbussen hem men pappa hämtade mig istället. LYX!


Ifall ni skulle råka vila ögonen på mitt sår på handen har jag bara en sak att säga - Scengymnasiet



Igår, lördag, gick jag upp 07:30. Jag skulle iväg och träna inför vår Carmina Buranauppsättning i november. Jag missade första bussen, men det var egentligen bra för då hann jag gå och köpa en baguette eftersom jag inte fixade någon lunch. Jag kom i tid till övningen och vi övade från 10-14. Det gör ont att vara första sopran när man sjunger Carmina Burana. Speciellt när man tar de värsta bitarna om och om igen.




AJ! Tvåstrykna B tror jag att det är. Jag KAN ta högre toner faktiskt XD men just att det ska vara så lågt gör att det är APJOBBIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0