En deprimerad Elin

Det gör så ont! Jag kan inte göra de saker som jag tycker mest om. Jag kan varken sjunga, pussasprata eller äta ordentligt för att det gör såååååååå j*************vla ont! ÄTA! GE MIG MAT! Min mage kurra hela tiden men jag kan inte få i mig något. Jag får leva på vätska. Vätska mättar ingen mage. Jag ÄLSKAR bananer! Jag kan inte äta dem. Det gör extra ont då. Jag älskar frukt överhuvudtaget. Jag försöker tvinga tillbaka tårarna när jag äter ett äpple just nu. Det kommer dröja innan jag tar nästa äpple. Hur kan det göra så sjuuukt ont!? Jag är så hungrig. Jag trodde att det var över imorse. Frukosten fick jag i min utan problem. Det var värre vid lunchen. Nu är det outhärdigt.

Imorgon blir det Elin som drar till Apoteket.

Kommentarer
Postat av: Magda

Neeeeej :( stackars Elin! Krya på dig! <3

2009-09-14 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0