09-09-09 09:09:09

Coolt va? Datumet stämmer ju men inte klockslaget. Så desperat är jag inte XD Jag skulle ändå ha satt på alarm den tiden faktiskt men det glömde jag bort. Jag glömde bort det förra året också (08-08-08 08:08:08)! NÄSTA år (10-10-10 10:10:10) DÅ ska jag inte glömma någonting! Ännu coolare om jag kommer ihåg året EFTER (11-11-11 11:11:11)! Då blir det ASBALLT! Då är jag förresten 19 år. Jisses. Idag var det iallafall 09-09-09! 9:e september 2009. Jag gillar sådana coola datum! Jag skulle ha tagit vara på dagen mer. Det enda jag gjorde var att få en boll i ögat och snacka engelskabetyg. Jag hade svenskaprov också förresten. Det kändes bra. "Vackrast är det som vi älskar" och "Giv mig tusande kyssar och sedan hundra". Dessa citat får jag väl aldrig ur skallen nu. Man skulle skriva dem ordagrant på provet. Det gör inget! Råkade förresten säga det första citatet lite fail i början. "Vackrast är det när vi älskar".

Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0