Vaken i över 30 timmar i streck

SHIET! Jag är ju verkligen jättecool...........

Under sista reklamen på Idol så slumrade jag lite. Alltså bröts mina 30 timmars sömnlöshet. Nu ska jag minsann gå och lägga mig. Det ska bli skönt. Riktigt skönt faktiskt. Jag har aldrig varit vaken såhär länge någon gång. Jag lär inte vara det på ett tag heller. Det är ett under att jag har lyckats. Jag har ett JÄTTESTORT sömnbehov. Åtminstone trodde jag det. Nu har jag ju bevisat för mig själv att jag kan vara väldigt pigg utan massor med sömn. Nyttig vetskap om mig själv. Nu ska jag iallafall lägga mig i min mysiga säng och bara sussa så sött hela natten + antagligen en liten bit av morgonen/dagen också. Det ska bli underbart. Adjö (:

Uppdatering: Klockan är nu 23:40. Filmen Smala Sussie har precis slutat. Det var någon utav de dåligaste filmer jag någonsin sett. HAHA! Men den var skön. Väldigt rolig. Väldigt sjuk humor. Som ni märker ni närmar jag min alltså 33 timmars sömnlöshet bortsett från max en kvart. NU ska jag iallafall gå och sova. Jag är nu varken trött eller övertrött. Det känns just nu bara som en vanlig dag. Det känns som att jag har varit vaken i max tolv timmar. Undrar om tröttheten försvinner om man alltid övervinner tröttheten? Det vill jag inte ska hända. Nu ska jag alltså sova alldeles strax. Jag ska äta några mackor, borsta tänderna och sedan sova. Jag kommer säkert att somna ganska fort ändå =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0