På loven hinner man träffas

Idag var jag hemma hos min kära Sofie tillsammans med Erika. Jag hade klockan på 11:30, gick upp 12 och gjorde mig iordning. Halv två gick jag hemifrån. På buss nummer 2 mötte man Erika och hann prata loss med henne innan vi kom instampade hos Sofie. Erika hade knappt sovit något, utan läst en bok om färger. Hur färger påverkar oss och hur man ska möblera med färger. HAHA! Sofie berättade om "livet för en tonåring som flyttat hemifrån"! Sofie går nämligen i skolan på ett ställe mellan Örebro och Arboga. Jisses. Vi pratade och skrattade massor såklart! Jag har inte träffat dessa underbara flickor sedan i somras. Eller jo! Erika träffade jag i början av terminen, men ändå! Alldeles för länge sedan.

Vi såg på Dunderklumpen. Det var tydligen en film som man måste ha sett. Varken jag eller Erika hade sett den. Familjen Sofie hade sett den fyra gånger på fyra dygn. Jisses XD Inte konstigt att alla kunde alla repliker och sånger utantill. Det var en jätteflummig film! Ologisk och halvdåligt gjord XD Jag gillar lite misslyckade filmer! Det fanns mycket att skratta åt. Filmen var dock gjord på 70-talet så den var säkert väldigt hi-tech då. Vi åt makaronipudding och jag och Erika tog 20:49-bussen hem. Härlig dag! Jag saknar högstadiefolket alldeles för mycket. Det är tur att det finns lov. Det är då man hinner träffa alla som man inte vanligtvis träffar varje dag.


Sofie och Erika <3


Riktigt sååååå lång är jag faktiskt INTE


Inte så heller.. någonstans mitt emellan


En musikalisk spindel

Bilder från i måndags:
Jag åkte till stan med Christoffer och Innokentij

Japanska tecken i min pommes HAHA


Innokentij mediterar på rullbandet


Christoffer köpte nördkort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0