Hur ler man egentligen?



Det är minsann inte bara att visa tänderna. Hur mycket ska man le? SKA man visa tänderna egentligen? Man kan ju le utan tänder. Det får ju inte se påklistrat ut. När går gränsen till för mycket leende? Var går gränsen vid för lite? Jävla skolfotografering. Jag tror att fler mår dåligt av den än mår bra. Jag har ALDRIG blivit bra på de enskilda fotona. Aldrig. Ändå är jag inte så kräsen när det gäller kort. Jag har tillexempel aldrig tagit bort en tagg på facebook. Många bilder är väldigt ofina men det gör liksom inget. Alla mina skolkort har varit värre. Dumma dumma dumma skolfotografering.


Det slutar antagligen såhär. Iår igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha, men elin då! Du blir ju alltid ett litet gull på korten! ;D <33



Och jag hoppas verkligen att du har ett linne eller iallafall bh under skjortan xD haha



Puss :*

2009-10-07 @ 23:53:38
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0