Frans och Frank har namnsdag idag

Jag snoozade för länge och fick stressa till bussen imorse/igårmorseblablabalwhateverallafattarvadjagmenar. Jag hann dock. Bussen var tillochmed sen. Vaför är bussen alltid sen när man hinner i tid? Och FÖR TIDIG när man kommer i sista minuten. Jag fick tillochmed äta på frukosten på väg till bussen. Äta och gå samtidigt är inte så härligt ska jag säga er. Jag kom iallafall fram någongång och mötte Christoffer och Innokentij i en annan del av kommunen. Viktor var för lat för att komma. Vi åkte iallafall in till centralen och hoppade runt där. Först gick vi till nördbutiken Dragonnågonting och nördStoffe köpte nördkort. Sedan gick vi runt genom coola gränder och blablabla och gick in på skivbutiken Bengans en stund. Sedan var vi inne i GAMEbutiken mitt emot typ. Vi var inne i Gallerian också. Vi tittade runt på Buttericks. Det är alltid något att skratta åt därinne. Vi åt på MAX. Najs att det finns Fanta Exotic nu =D

Jag och Stoffe bytte jacka. Vi satte oss i Kulturhuset och tittade ned på plattan som vanligt. Det är najs. Jag gillar Kulturhuset. Jag satte på mig Stoffes jacka bakochfram och hade luvan över ansiktet. Sedan ledde dom mig baklänges. Det var läskigt. När vi suttit där ett bra tag drog vi ned till Hemköp och Stoffe och Kenti köpte läsk som jag drack upp. Stoff köpte Dr Pepper. Den smakade skumt. Vi åkte tillbaka till lilla förorten och satt i fikasofforna som var fulla av kuddar. Sedan satt vi i trappan till bussen gick. Det har regnat ganska mycket idag men förutom det var dagen awsm =D De få bilderna jag tog kommer i framtiden.

När jag kom hem åt jag mat. Sedan fick jag våfflor också. Mysigt. Jag låg och tittade på meningslös tv och var jättetrött fram tills klockan 22:00 då filmen Ghost började. Då tittade jag också på tv XD men inte meningslös. Ghost var en bra film. Nu har den varit slut ett tag och jag sitter här och pillar mig i naveln. Jag är väldigt trött. Jag borde verkligen sova. Jag skriver fel hela tiden och har inget flow liksom. Därför borde jag avsluta nu. Det borde jag göra även om jag hade värsta flowet. Blablabla heido


Innokentij på Butterix


Och det var typ alla bilder som togs i stan


Christoffer sitter i centrum på det stängda fikets soffor




Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: Ja, så kanske det är. Jag har faktikst ingen aning. :S :P

2009-10-04 @ 10:15:24
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0