Nu har jag aktiverat mitt CSN-kort

Jag drog iväg på läger innan jag hann blogga igår. Torsdagen var väldigt händelserik. Fredagen likaså. Jag vet inte riktigt var jag ska börja. (Ole dole doff). I torsdags hade vi skolfoto. Det kändes bra faktiskt. Jag fick dock värsta skrattattackerna när jag skulle ta enskilda kortet. Det blev alldeles för många bilder på en skrattande Elin. Stackars fotografen HAHA men han skrattade också. Mest åt mig tror jag. Jag fick iallafall välja bilder. Jag tror det blir bra. Jag ÄLSKAR ensemblen för tillfället. När vi spelar Hold the line av Toto så DÖÖÖÖÖÖÖR jag. Vi äger så hårt. Jag kan inte stå still. Vi ska spela upp den i november. Can't wait! På Arrkompen hade vi prov på jättemånga musikord och musiktecken. Jag hade bara panikpluggat på dagen. Typiskt att göra allt i sista minuten. Jag gjorde värsta låten i musikprogrammet Reason efter lektionen. Det var najs!

Igår, fredag, hände det mycket mycket mycket. Efter två handledningslektioner som var ganska onödiga hade jag bokat ett pass Core i Skärholmshallen. Core är någon sorts styrketräning med mage, rygg, ben och balans kombinerat. Det var en nybörjarkurs och ändå dog jag typ. Jag har värsta träningvärken idag. Jag hade iallafall tre håltimmar och passet var en halvtimme. Alltså hade jag två och en halv timme att roa mig på egen hand (räknade jag snabbt ut). Jag duschade och bastade jättelänge. Det var jätteunderbart. JAg tog jättegod tid på mig. Jättehärligt! Tänk vilka grejer man kan hitta på i Skärholmen. Vilka möjligheter! Efter mina tre håltimmar hade de i min klass som sjunger, ett uppspel för varandra. Vi har jobbat med folkvisor i några veckor nu och nu spelade vi upp det för varandra. Jag sjöng Nocturne... Det gick inte så bra. Jag var onödigt nervös.

När jag kom hem packade jag jättesnabbt och SPRANG iväg för att hinna med bussen som gick ifrån Ljusets kyrka halv sex. Jag kom fem över halv men de hade såklart inte åkt utan mig. Vi åkte iväg till ett ställe som kallas Sörgården, mellan Västerås och Köping. Jag berättar om lägret i ett annat inlägg! Over and out


Kommentarer
Postat av: marie

VILKA ROLIGA BILDER! :D<3 hihihieee, spöket .

2009-10-11 @ 14:27:48
URL: http://sikhisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0