What would life be without music?

I lördags sov jag ut ordentligt. Jag har varit så trött hela veckan. Jag satte klockan på 15:00 eftersom jag hade en tid att passa. När klockan ringde gick jag upp och åt en lååång frukost. Sedan såg jag slutet på Ringeren i Notre Dame som händelsivis gick på Disney Channel. Jag kände inte igen det. Helt plötsligt var det någon Madelene med eller ngt. Kanske var det tvåan som gick? Även om det inte stod så. Nåväl.. när filmen var slut tog jag en lång, skön och varm dusch. Det var härligt. Jag klädde på mig och gjorde mig iordning inför födelsedagskalas! KALAS heter det faktiskt tycker jag. Jag tycker ordet kalas är mysigt. Magda, som fyllde 17 år i tisdags, bjöd in till en liten middag som började 19:00. Jag kom lite sent men inte sist.

Vi åt god mat som Magdalena och Carro hade gjort! =D Det var kyckling och ris. Yummie! Vi spelade en sorts galenpanna fast alla hade en att gissa på samtidigt och vi skrev lapparna själva. När man spelar galenpanna har man en lapp i pannan som det står en person på. Sedan ska man med hjälp av ja och nej frågor, oftast, lista ut vem det är. Jag fick Britney Spears, Emil i Lönneberga och Göran Persson! XD Det var kul! Vi åt en ASGOD tårta med massor av choklad och Magdalena hade gjort själv! MUMSMUMSMUMS! Vi spelade massa Buzz och Singstar! Jag vann Buzz för första gången! Dock inte det vanliga spelet utan Frågekanonen. När vi sjöng Singstar sjöng vi mest från ABBAskivan! Det var najs! Jag gillar faktiskt ABBA... ibland! Det beror på. Igår var ABBA awsm. Imorgon kommer ABBA att vara oawsm.

Jag gick hem strax efter fyra på morgonen. Det är nära hem från Magdis. Hon ringde mig och lät telefonen ligga på bordet med högtalaren på. Det kändes skönt att ha någon nära till hands ifall det skulle hända saker. Det hände dock inget som tur var och jag kom hem säkert. Jag somnade gott och vaknade 13:00 då jag hade klockan på ringning. Jag såg lite på Idolreprisen och var glad över att Mari(on)ette åkte ut. Jag gillade henne aldrig. Det har inte hänt så mycket mer idag. Jag försöker lära mig att kompa bra på gitarr. Det är svårt faktiskt men det kommer såsmåningom... hoppas jag. Nu ska jag typ sova. Det är minsann skola imorgon igen. Helgen går så fort. Det är ju första advent idag! TIDEN går så fort. Jag hinner knappt med.


Den fina och mumsiga tårtan alá Magdalena

Kommentarer
Postat av: Formalin

ネガ<3



Nej, skojar såklart. Fast det är sant. Men ville inte få det att se ut som om jag kommenterade bara för att skriva att jag gillar dem.



Hej XD

2009-11-30 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0