Snart blir jag en zombie igen

Imorgon börjas det igen. Jag måste gå upp klockan sju. Jag måste var aktiv i sju timmar + två timmars fritidsaktivitet. Jag vet inte om jag orkar. Idag hade jag exempelvis klockan på 10:30. Jag hörde den inte ens! Jag bara sov på och vaknade fyra ändå! Nu ska jag iallafall lägga mig tidigt. Ganska tidigt åtminstone. Jag har precis skrivit ut mitt schema och sådär. Det kommer att bli tufft. Inte har jag gjort några läxor jag tänkt göra heller. Det sög ju. Jag har som sagt TÄNKT göra dem. Det är väl tanken som räknas? Det tycker jag. Hoppas att min lärare också tycker det. Snart har jag utvecklingssamtal också, men det är inga problem. Jag kommer att vara förberedd då, sörru! Just nu känns skolan bara jobbig dock. JAG ORKAR INTE! Jag trodde att det skulle bli bättre under lovet. Jag trodde att jag bara behövde lov, men jag är fortfarande helt trött på skolan. Hoppas att det känns bättre när jag kommer till skolan imorgon.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Det har varit skönt. Jag har spelat Rebubbled, lyssnat på musik och sett Djävulen bär Prada som gick på fyran 21:30. Det är bra förresten. Jag har tryckt i mig MASSA godis också. Hur mycket som helst. Konstigt att min magsäck inte sprängs. Det är november förresten. Den månaden med mest regn och moln. Ingen glad månad precis. Det är bara att bita ihop. Tända ljus, klä på sig ordentligt och vänta på december. Nu ska jag sova. Snart.


Mitt schema. Jag vet inte om man ser något men aja...
Lägg märket till min lååånga håltimme på fredag, min sena dag på tisdag och min tidiga månadgsmorgon D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0