Jag var en tjugofyraårig siamesisk tvilling

Idag ringde Emma och väckte mig strax efter fyra. Hon undrade om jag skulle med på halloweenpartey hos Björn. Klart jag skulle! Hon hade inte valt ut något att ha på sig så vi klippte hål i ett lakan och var siamesiska tvillingar. Det var najs. Vi sminkade oss väldigt fult och fick skjuts av mor till Björn. Jag var lätt yngst men det gjorde inte så mycket. Vi använde varsin arm så det var svårt att skruva upp korkar, äta och dansa XD Det finns en najs video när vi dansar. Jag laddar upp den snart tror jag. Jag hade kul och ägde alla på Guitar Hero. Vi lekte med låtsaspistoler. Jag kände mig riktigt gangsta. När vi åkte hem åkte vi som siamesiska tvillingar. Vi fick många blickar. Kanske på grund av sminket också. HAHA! Det var några italienare som började snacka. Någon annan försökte sparka sönder en godisautomat. Onödigt. Det finns inte så mycket mer att säga.


Det var en kille på tunnelbanan som frågade om vi kysst varandra


Cool bål! Som jag inte drack av såklart




BJÖRN =D (tror jag)








Siamesiska tvillingar
Jobbigt med siamesiska tvillingar med 7 års åldersskillnad.... =D





Jag är snygg


Kommentarer
Postat av: Magda

Omg italienare?! :D jag skulle ha varit där och stilat lite. Men HAHAHAHHAHA vad hemska ni såg ut xD

2009-11-01 @ 16:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0