Från måndagssång till fredagsmys

Jag har inte skrivit på hela veckan. Jag har inte haft lust liksom men jag ska berätta lite om varje dag, för det har hänt mycket. MYcket mer än jag kommer ihåg säkert.

Måndag: Jag sjöng My Immortal på min sånglektion. När jag skulle hem var det stora förseningar i tunnelbanan. Jag fick vänta i 14 minuter. På stationen innan jag skulle av vände tunnelbanan och åkte tillbaka utan att jag hann fatta det. Typiskt att det alltid blir förseningar när man har bråttom.

Tisdag: Jag såg Dan Ekborg spritt språngande naken. Jag satt i en LOGE (vip typ) på teatern. Jag spelade Careless Whisperer på gitarrlektionen. Jag hamnade i den mest erfarna gruppen också =D

Onsdag: En basketmatch som sent kommer att glömmas. Alla krigade. Vilket engagemang! Alla knuffades XD Jag vändes upp-och-ner när jag hade bollen. Man skulle alltså skynda sig att passa iväg den! Vi var med om ett psykologiskt experiment.

Torsdag: Vanessa kom. Jag lät som en kråka. Jag var alltså jättehes. På ensemblen repade vi Hold the Line och Livin on a Prayer. AWSM fast jag sjöng inte med. Jag bara mimade och dansade fult. Det var kul. Jennifer och Jessica blev helt röda i ansiktet efter höjningen på Livin on a Prayer HAHA.

Fredag: Jag shoppade på min tre timmars långa håltimme. Köpte även present till Marie. Den är toppen XD På handledningen diskuterades det om Alfred Nobel hade jobbat i Fittja eller inte. På sista lektionen skulle vi skugga en människa i en kvart och skriva ned massa saker om personen. Vissa skulle vara fakta och andra saker skulle man hitta på. Jag döpte tanten som jag skuggade till Ingrid och gissade att hon var 67 år. Det var kul att skugga folk.





Idag skulle farmor ha fyllt 89 år! Grattis <3
Grattis till Natasha och Markus som också fyller år idag =D


Kommentarer
Postat av: pizza

hahaha vi fick också skugga människor förrut xD det var tiden innan vi fick vårt manus :D



men jag blev påkommen (a)

2009-11-08 @ 22:34:57
URL: http://xpizzastarfighterx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0