Kände för en liten lista

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -
 Inte så jätte mycket...
Har du någon kille just nu? - Nejdu
Har du dumpat någon? - Jadu
Har någon dumpat dej? - Jafaen
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Jag var ung
Vem kysste du senast? - En idiot
Vem kramade du senast? - Pappa =)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Men nej 

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -
 Beror på vem man jämför med
Har du bra betyg? - Beror på vem man jämför med
Har du fått göra om ett prov någongång? - Fler än en gång
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Fler än en gång
Sköter du dej i skolan? - Jag är favoriserad
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja, men ingen bryr sig
Haft mobilen på lektionstid? - På ? Ja, men håller inte på med den
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Jaa, fast det var inte på lektioner

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? -
 Fyra som bor här
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Det tror jag
Trivs hemma? - Jag älskar mitt hem
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - När jag var fem typ
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Inte på sistone. Jag är en duktig flicka
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - JA

VÄNNER:
Du har vänner? -
 En mobbad jävel är jag
Du brukar vara med? - Majs
Vem/vilka var du med sist? - Marie
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Om du har mcdonaldsgöonbryn får du inte vara min vän... ?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Absolut
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ah faen
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Varför skulle jag det? 
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Ja
Du sminkar dej varje dag? - Nej, jag är en naturlig kvinna!
Putar med läpparna på kort? - Det händer faktiskt... 
Tar kort på dina bröst? - Ew nej
Använder foundation på läpparna? - Ew nej
Super dej packad varje helg? - Nejdu
Du har kysst en tjej? - Ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej. Eller har jag ? Nej faen
Ditt hår e knallblont? - Brunettis

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? -
 Ja
När drack du alkohol senast? - Påsklovet 
Vad var det för sorts alkohol? - 2,25 cider XDXDXDXD
Brukar du dricka alkohol? - Nej
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Bröl
Har du varit full? - NEJ :D

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? -
 Ska man ha snott tre saker som vanlig tonåring?
Är det okej att vara kriminell? - Kriminell, nej. Bryta mot lagen ibland, ja... vid vissa tillfällen.
Vill du bli kriminell? - Varför i helvete skulle någon vilja bli kriminell?!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Både sno bil och köra utan körkort. Två flugor i en smäll men nej. Kanske en cykel XD
Har du suttit i fängelset? - Ska man som tonåring ha suttit i fängelset i dagens samhälle?
Vill du hamna i fängelset? - Om jag var hemlös och pank och utan vänner. DÅ skulle jag hoppa in i finkan

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja
När grät du senast? - Typ förra veckan.. lol
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Många gånger
Du har slagit ner någon? - Ja
Du har skadat någon med flit? - Ja.. eller typ 
Har du någon gång viljat döda någon? - Ja
Vem bråkade du senast med? - En idiot

ÖVRIGT:
Motto? -
 Ta en dag i taget
Film? - Romkom antagligen
Musikgenre? - I stort sätt allt! Utom japanskt XD
Lyssnade senast på? - Switchfoot - On fire
Var det här kul? - Så idotiska frågor så nej.. men jag är road ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0