Ny stillmall

Eller man kanske inte ska kalla den ny. Min förra stilmall var ju knappt någon alls. Egentligen är jag inte så överförtjust i den här designen men allt är bättre än min förra. Jag gillade dock textsnitten och rubrikerna bättre på förra och vet inte hur man ändrar textsnitt och sådär... Jag får hitta på något. Allt ser lite rörigt ut i denna design. SNART ska jag be Josephine designa åt mig men sålänge får denna duga. Jag kanske bara behöver vänja mig. Det hoppas jag iallafall.

Jag är fortfarande sjuk. Huvudvärk, överfyllda papparskorgar med enbart snorpapper fortsätter att fyllas till bristningsgränsen och ibland kan jag inte ens prata men om jag inte går till skolan imorgon sänks mitt betyg definitivt i Estetiskt skapande. Vi blev indelade i grupper för någon måndag sen och har två måndagar på oss att sätta ihop en miniföreställning. Självklart kan man samlas och prata med varandra under veckan men ofta vårat estetiska gymnasium skulle bry sig om det. Jag tvivlar starkt. Därför måste jag komma imorgon. Jag kanske smittar alla men jag MÅSTE. Jag kan ju gå hem sedan.

Förresten är min kamera hittad. Jag skickade ett mejl till min körledare och hon hade den. Det är bra men väldigt pinsamt att jag glömt den. Det är inte första gången. Inte andra heller.. eller jo det är det. Bra att den är alive! Nu ska jag snyta mig och skriva ut mitt schema. Sedan ska jag gå och lägga mig, tror jag. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Hahahaha :D Så jävla gött är det! :) Jag såg mig själv i publiken på stora torget i typ en sekund :D hehehe Jag hoppas du höll på Alingsås HK? :D

2009-05-11 @ 13:07:16
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Josephine

Haha, nä jag vet men då får man ju fråga :D haha, tycker den stilen var så hiiiimla snygg!

2009-05-12 @ 13:24:38
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Definitivt bättre än den förra. Skulle gärna hjälpt dig, men jag lärde min just hur man byter teckensnitt så det är nog ingen bra idé :P



Sv: Tack för kommentar=)

Jag började oroa mig för att jag var för hård, man kan ju inspireras faktiskt. Men jag antar att hon har läst mitt inlägg. Det är så tråkigt sånt här. Jag blir helt antiblogg. Men det kommer snart.

2009-05-12 @ 16:20:27
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0