Lång rast förklarar allt

Varför sparar man alltid den godaste godisen i längst? Eller är det  bara jag som gör det? Hur som helst... varför gör jag det? För att spara det bästa till sist såklart, men egentligen är väl det väldigt dumt! Då suktar man ju bara efter den godaste hela tiden, eller hur? Man äter bara upp godiset som ligger i påsen så snabbt som möjligt för att få njuta av den godaste som man äter allra sist. Dessutom brukar man inte vaar så sugen på godis efter att ha ätit kanske tre bitar. Man äter mest bara för att det finns där. Då njuter man ju ändå inte av det godaste godiset. Tåls att fundera på. Iallafall på denna tre timmarsrast. Majs. Jag kommer ändå att äta godaste godisen först tror jag. Även fast det är dumt.

Nu ska jag på jakt efter en liten present till Emelie som studentar sig på fredag. Tänk så skönt att ha tagit studenten måste väl ändå vara befriande. Då kan man ju få göra vad man vill i några år. Inte känna att man måste gå ur skolan först FÖR DET HAR MAN REDAN GJORT! Ikväll ska jag till Kulturama i/vid/på(eller vad man säger) Hammarby Sjöstadminimusikal och imorgon har tvåorna på mitt gymnasie sin musikal. Hihi! majs

Jag kommer säkert blogga mer idag för jag är HAPPY! Eller så jag gör inte det, för jag är HAPPY! Ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför köper man inte bara det godaste godiset?

2009-06-20 @ 09:22:52
Postat av: Elin

Klart att man bara köper det som man tycker är godast men alltid är det väl någon av sorterna man köper som är ens favorit, eller hur?

2009-06-30 @ 00:11:10
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0