Grattis Åsa på födelsedagen!

Kände att jag behövde skriva det. Just därför satte jag på datorn klockan elva. Det skulle inte vara samma sak att gratta Åsa imorgon. Klart att jag skulle skriva det nu! Kom precis hem från en teater i stan. Mer värdelös pjäs får man leta efter. Förklarar mycket mer förhoppningsvis imorgon men nu måste jag sova. Jag har Engelska Nationella prov Reading & Listening imorgon. Idag hade jag The speaking part förresten men som sagt så fyller jag i den här dagen mer ordentligt imorgon (hoppas jag).


Bild på Åsis från Sportlovet eftersom jag inte laddat över bilderna från lördagen än


Prinsessa och prins på sportlovet <3

Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Om du har tid och lust kan du ju alltid kolla in mitt senaste inlägg, du är nämligen med i det!:)

2009-05-07 @ 16:42:44
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: emma

cool blogg!

2009-05-07 @ 16:47:00
URL: http://lindbergaren.blogg.se/
Postat av: Åsa

tack sötan :D<3

2009-05-07 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0