En av de bästa upplevelserna i mitt liv

Eftersom jag går på Scengymnasiet som samarbetar med Stadsteatern får vi gå gratis på alla teatrar som Stadsteatern visar/spelar/sätter upp/whatever. Alla i skolan snackade om De tre musketörerna som gick på Stadsteaterns stora scen. Alla sade att den var så bra. Jag bestämde mig för att se den. Själv. Det fanns nämligen bara en plats kvar föreställningen igår och sedan var det fullbokat fram till länge.

Det finns inte ord för att beskriva hur BRA den var! Även om det inte finns ord kommer jag ändå att skriva lite grann. Från början till slut var allt på topp. Det blev aldrig tråkigt! Skönaste skämten! BÄSTA MUSIKEN (klassiska rocklåtar från alla tider). Bra handling! Asbra skådisar! Killar iförda endast snickarbrallor <3333333 Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när de sjöng Uptown girl (ehslkhgsldgshgsdlg). Jag vet ingenting de skulle kunna gjort bättre! Kanske lite mer låtar av killar i snickarbralls, fast nej. Det var bra som det var ändå. Jag bara satt och log hela tiden. Ibland glömde jag att jag satt själv och skrattade som en tönt och tjoade hejvilt. Ingen brydde sig ändå HEHE. När allt var slut stod hela publiken upp och applåderade. Det brukar vara sjukt jobbigt att applådera men jag ville bara applådera mer och mer. De förtjänade det verkligen. Ingenting kommer någonsin att kunna toppa det där. Skulle kunna betala typ 300 spänn för att se den igen. Tycker synd om alla i världen som inte kommer att få se den.

Får ni chansen att se De tre musketörerna på Stadsteatern - TA DEN!

Boka eller kolla här!
http://www.stadsteatern.stockholm.se/index.asp?pjaser/musketorerna.asp&main

<3


Kommentarer
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Åh tack :)

2009-05-18 @ 16:42:11
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Haha, jasså ;O ? Nee, men det förstår jag haha! :D Det är därför jag lägger upp det, för att läskas lite ;)

2009-05-19 @ 22:21:33
URL: http://eimj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0