Skönt att få saker som tryckt på, gjorda

Morgonen var inte den bästa. Jag snoozade i en timme... men jag bestämde mig för att jag ändå skulle hinan till skolan i tid så jag stressade som fan och hann ned till bussen i tid. Grymt! Jag var så stolt över mig själv. Självklart kommer inte bussen. Fy, vad sur jag blev. Nästa buss var dessutom väldigt väldigt väldigt försenad vilket ledde till att jag missade tunnelbanan. Typiskt! Jag kom 20 minuter försent och blev sedan inte insläppt för det. Jag fick inte komma in. Efter den lektionen har jag alltid två håltimmar. Jag kunde alltså ha sovit tre timmar till *suck* Jag lade mig i en soffa och somnade till ett gitarrspel av Anton. Jag sov säkert en timme, alltså sov sov. Det är så wierd att vakna i skolan. Man blir så förvånad. Jag försörde mig frisyr denna sovstund. Gick inte att få ned en fjong som stor upp i håret D: Fail!

Efter mina HÄRLIGA håltimmar hade jag matte. Jag och Natalie är bäst på ektavtioner. Seriöst! Eller okej.. inte bäst, men vi är jävligt bra. Höhö! Jag är fortfarande förvånad över att jag lärt mig så mycket om uttryck på bara några dagar. Jag brukar vara så efter när det gäller matematik. Min mattelärare är en naturbegåvning! :D Sedan hade vi handledning. Vi skulle planera filmen som vi ska spela in imorgon och på fredag. Sweet :D Jag skrev manuset typ helt själv och försökte verkligen göra ett seriöst manus och framför allt, få gruppen att hålla sig till ämnet. Oj, vad svårt det kan vara ibland! Vi fick fram ETT TOPPEN MANUS till slut iallafall. Jag är lite stolt faktiskt. Sedan åkte jag hem med Miranda och Sophie. På vägen hem träffade jag Maya som jag inte träffat på jättemajsibajsi länge! Det var så skönt att träffa henne igen. Vi hann dock inte prata så länge.

ÄNTLIGEN tog jag ansvar när jag kom hem. Jag vågade äntligen ringa kommunen min och ändra min sommarjobbs period. Det gick ju jättebra. Det var inte svårt, men jag har alltid haft en fobi för att ringa människor jag inte känner. Hmm.. jag antar att fobin avtar efter några år. Man kan ju inte vara så löjligt feg när man blir mamma. Då får man kanske ett barn som själv är rädd för att ringa folk. Då måste mamma ta ansvar. Hursomhelst så passade jag på att ringa min frisör också. HAHA! Ska klippa mig på fredag, och imorgon ska jag till Armémuseet. Jag hittar typ inte dit, men jag ska var en ansvarstagande ungvuxen och hitta dit, trots att jag har svårt för kartor.  Lina ringde en snabbis också efter mina små samtal. Sedan skulle hon städa. HAHA! Well well..

Nu ska jag försöka sova. Måste upp tidigt imorgon. Ska vara i stan 8:30 imorgon D: Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: sandra and u know it

haha fattar inte hur man kan somna i skolan, de går inte :S :P

2009-03-13 @ 17:46:17
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0