Jag tror att lärarna favoriserar mig...

Fredag. Well... dagen var speciell. Jag kände mig fett lyckad KDGHDKGÖSG faktiskt! Först var det engelskaprov på morgonen. Dum som jag är så tittade jag inte igenom papprerna (heter papper så i plural) förrän på tunnelbanan till skolan. Det korkade var att jag satt på bussen och bah: "Varför läser jag inte papprerna (eller vad det nu heter i plural)? Varför sitter jag bara här?" Och ändå så läste jag inte papper. TÖNTELIN! Anyway så gick provet ganska bra ändå. Vi har gått igenom mycket på de senaste lektionerna så den delen gick bra. Sedan var det en wordlist som man fick i onsdags som jag inte slängt en enda blick på. Det var klurigt men gick ändå ganska bra... jag skulle ändå ha läst på det där jobbiga mer...
 
Sedan insåg jag att jag inte gjort Musik och kommunikationsläxan till idag så jag satte mig och gjorde den på lunchen. Sedan hade vi Musik och gehörsläreprov. Jag var fett grym. Det är en grej som jag är osäker på men annars är jag grym som en potatis... hoppas jag iallafall! På sista uppgiften som är skitjobbig satt jag länge kvar för att men skulle skriva så många tonarter man kan (seegt) och sedan kom läraren fram till mig och sade: "Jag vet att du kan så du kan gå". HAHA! Lol...

Sedan var det musik och kommuniation. Det var BARA jag som hade gjort läxan även fast jag påminde några HAHA! Eftersom vi inte kunde fortsätta med arbetet utan att alla hade gjort läxan så sade läraren att alla skulle göra den halva lektionen. HAHA! Jag följde med läraren och fick ha en privatlektion. SWEET! Det var intressant. Musik och kommunikation handlar mycket om att förmedla känslor, vilket jag inte är så bra på, så det kändes underbart att få arbeta bara jag. Wiie! Vi ska ha privatlektioner igen. Vi ska bestämma tid på måndag, lol. Ingen i min grupp tar musik och kommunikationen speciellt allvarligt. Det är därför. Sedan åkte jag hem i mina röda converse och fotade skorna mina ute i naturen. Återigen tillbaka till mitt patetiska liv. Fota 43 bilder på mina skor.. ?

  
   
  
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Dina skor är snyggast!!!

2009-03-26 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0