Om min telefonkompis, Lina Lundin

1. Vad heter hon? Lina Lundin
2. Hur gammal är hon? 15 år
3. När träffades ni sist? Tre dagar före 2009 typ 
4. Vad har hon för hårfärg? Blondie
5. Brukar hon färga håret? Aldrig
6. Vilka färger har hon haft? -
7.Vad har hon för parfym? Fizzy
8. Är hon galen? JAAAAA HAHAAHAHAH
9. Vad är erat bästa minne? Oj.. FAKTISKT så är det jättesvårt att välja
10. Har ni många minnen ihop? Herrugud JAAA föfan
11. Vart bor hon? 30 mil ifrån mig
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Jaaa XD haha vi gick till Norge en gång
13. Är du avundsjuk på henne? Neeej XD eller det har säkert hänt något gång
14. Vad heter hennes syskon? Sara och Markus
15. När träffades ni första gången? Vi har känt varandra sedan Lina föddes XD så jag vet inte
16. Hur träffades ni? Kontakter XD (släkt)
17. Vad går hon i för sporter? Fingergymnastik
18. Vad kan hon göra på helgerna? Telefon och dator. Träffar folk också
19. Göra efter skolan? Se föregående svar
20. Har ni kramats? Nööööööööö (joo såklart)
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Yesyes
22. Har hon fräknar? Hon hade iallafall när hon var mindre
23. Har ni kollat på film någon gång? Jaa HAHA
24. Har ni bråkat någon gång? Jaa XD mest om onödiga saker
25. Har ni sovit i samma säng? Jaa XD fast inte på senare tid eftersom jag tydligen bråkar Dx
26. Har ni skrattat tills ni gråtit? Jaa XD det har vi verkligen
27. Vad gjorde du då? Haha wtf !? Skrattade mer ? XD
29. Har du sett henne vara riktigt arg? Neej, typ inte :p Hon är inte en så arg person. Mer en sur Lina har jag sett många gånger XD
30. Har hon sett dig gråta? Jaa :p
31. Vad ska ni göra i sommar? Bada och sola typ
32. Har hon svikit dig någon gång? Inte vad jag kommer ihåg XD
33. Har ni pratat i telefon någon gång? 24/7 fan
34. Vad skulle du göra om denna personen dog? OMGOMGOGMGOMG! Jag hatar dessa frågor och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra och jag vill varken tänka på det eller ta reda på det D:
35. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Jag tror inte att det går att undvika XD
36. Älskar du henne? OFC
37. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Venne.. sina falska förhoppningar XD
38. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? NEJ 8D HAHAHHAAH
39. Hur ser hennes klädstil ut? Ehhe.. venne vad man säger XD
40. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Nej HAHA XD



"Mamma, jag har alltid tyckt att vår saltkvarn är jättedålig tills jag förra veckan insåg att jag vred åt fel håll"
Citat av Lina Lundin för ungefär två minuter sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0