Today is a good day

Idag känns som en bra dag. Jag vaknade helt utvilatd och har känt mig glad och lycklig hela morgonen. Det är underbart att känna så :D utan speciell anledning dessutom. Jag började 9:50 och hade gott om tid på mig eftersom jag lyckades komma upp tidigt också. Jag åt mycket mer frukost än vad jag brukar. Allt känns bra. I skolan ska vi filma. Det är kul. Vi lyckades tillochmed åstadkomma något bra. Vi ska filma om överbefolkning. Vår filmidé är grym! Historien om Jesus med fiskar och bröd är tema. Jesus kommer till en plats med mycket folk och ska ge alla mat. Han har med sig sina fiskar och sitt bröd. Han visar upp det. När han sedan ser hur mycket folk det egentligen är blir han förvånad, säger: "Oh my God" och vänder och går. Det är roligt och har samtidigt ett budskap. Resurserna räcker inte till alla. Nu ska jag gå och öva på låtarna "Vem kan segla" och "Inatt jag drömde" inför pianolektionen imorgon. Snart har jag ensemble. Hejdå min kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0