Jag bloggar aldrig när det faktiskt händer något! *suck*

Igår var en rolig dag. Självklart var jag för trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga. Iallafall så gjorde vi äntligen filmen i skolan. Vi fick en videokamera, filmade snabbt men ändå bra och hann redigera den i skolan (eftersom jag är bäst på Movie maker, mihi, cred till mig). Jag och några till fick sitta kvar i två timmar, men det var det värt. Vi blev nöjda :) Vi filmade ute och jag hade bara T-shirt. Även fast jag envisas med att det är vår så var det ändå kallt. Jag hade förresten tagit fram mina röda converse och hade dem på mig igår. Det kändes vårigt. Jag kände mig så lätt på fötterna :D Jag tog med min kameran igår. Tog bara bilder på människorna runt omkring i fem minuter.
 

Jesus (Marcus i mitt lucialinne..) i vår film. Lägg märket till hans "halsband" HAHA


A Pelin and a Disa


Diiiiiiiiisa and Kääviin


Josefin och Disa


Josefin (drogad HAHA) och Kevin

Jag var på Dungen igår också :D Jag har längtat lite faktiskt. Vi fick en sminkkurs HAHA! Stackars grabbarna.. men jag lärde mig iallafall mycket. Jag gjorde en vackert barnpärlhalsband. Jag vill ha MÅNGA men hann bara göra ett. Nåja, det finns fler tillfällen. Fick skjuts hem av Sara FÖR SISTA GÅNGEN D: Vad var ett sorgligt ögonblick när jag klev ur bilen. Ida åkte också med. Vi var lite deppiga. Sara ska nämligen sluta och byta jobb D: Det är mycket tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0