Inte för att någon bryr sig..

Idag var det kördag. Då träffas min kör Steens och sjunger en hel dag tillsammans. En kördag motsvarar ungefär sex veckors arbete. Det är mycket jobb men jag gillar det. Ingen sovmorgon här inte. Jag får ingen sovmorgon imorgon heller för då är det kördag igen. Mamma var en ängel och gjorde pannkakor till Pelin. Det var trevligt på kören. Jag var jättetaggad. Ändå fick jag bara sitta på en "buss" under vildaste låten. DET är orättvist.. men några måste ju göra det också så det är okej ändå. Jag ÄLSKAR kören. Den är så mysig. Efter kören iallafall så åkte jag hem och typ två minuter senare smsar Magdalena om att vi kan tona mitt hår idag. Vi gick heeela vägen till ICA Maxi och köpte färg - kastanj. Sedan gick vi hem till mig och spelade "Vem där?" och sedan tonade vi håret mitt. Det gick bra. Det blev dock inte så jättestor skillnad. Whatever. Jag ser skillnad, och det var jag som var trött på min hårfärg. Det kladdade lite överallt men nu har jag fått bort allt från väggar och handfat m.m.

 
Före                                                           Efter
inte bästa bilderna precis men whatvever...


Under sköljning...



Magdalena och Elin, som är sådär lagom rosa i fejjan :D

När vi hade färgat klart håret så spelade vi Othello eller hur man stavar. Orkar inte ta reda på det. Magdalena vann. Det kan jag bjuda på. När vi var yngre spelade vi alltid Vem där? och Othello. Det är våra spel. HAHA! Eller jag tänker typ alltid på Magdalena när jag ser dem :D Sedan gick Magdalena hem. Då ringde Lina mitt i ett toabesök... Vi pratade ganska länge utan speciellt många ord. Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon. Varför ska alltid allt börja så tidigt? Förresten var det vårdagsjämning igår. Det var ju trevligt! Snart är det vår på riktigt. Underbart...

Kommentarer
Postat av: Magda

Så alla vet så brukar jag vanligtvis inte ha på mig sådana där linnen, HAHAHA :D

2009-03-24 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0