Idag förändrades min syn på livet en aning

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sova ut. Jag har lätt största sömnbehovet av alla jag känner. Jag har inte varit uppe sååååå jättesent detta lov. Jag har varit för trött, men jag har ändå sovit länge. Jag var klarvaken klockan sju imorse. Tänka sig! Att det ens var möligt. Jag tänkte minsann inte gå upp klockan sju så jag var vaken ett tag och slumrade lite grann. Till slut somnade jag igen... och sedan när klockan ringde, halv nio, så var jag trött igen. Typiskt! Jag blev dessutom väckt av tvn. Alla som bodde hos oss denna helg satt och såg på Vasaloppet. Jag skulle också ha sett om jag inte skulle ha Söndagsskolan, för det hade jag XD Jag och Clementine skulle prata om prövningen och färgen lila. Ofta femåringar förstår vad prövningen är. Det skulle vi antagligen förklara men det gick inte så bra XD Sedan målade vi med lila färger och blandade blått och rött m.m.

När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn och pluggade på alla dessa låtar jag ska lära mig tills imorgon. Jag ska lära mig formen till ensemblelåten och två låtar till sånglektionen. Dessutom ska jag vara grym på alla Motownlåtar och kanske lite Star for life- låtar också. OJOJ! Jag är lost. Jag har haft hela lovet på mig men jag tänker inte så mycket när jag har lov. Jag lyssnade iallafall igenom allt.. Vi får se hur det går imorgon. Det är bara lite avspark imorgon, så inga kärnämneslektioner. Det bästa är ju att de ändå inte ställt in musiklektionerna (fast hade varit ännu bättre om jag hade övat på låtarna som jag skulle). Det är iallfall härligt! En bra start på lovet, kan man säga.

Iallafall kom jag hem och sedan ringde Lina. Det var ett MYCKET instressant samtal denna gång. Hahahahah XD Säkert det mest intressanta samtal vi haft någonsin. Det ligger iallafall på topp 3, lätt! Därav rubriken faktiskt. Sedan snackade jag massor på msn, samtidigt som låtarna jag ska kunna tills imorrn, spelades. Måste bara säga dethär: Ibland händer ingenting. Det är så dött. Sedan händer allt på en gång. Det händer så mycket att man inte hinner med.


Jag älskar verkligen speciella skratt <3
Man blir verkligen glad. Tänk vad lite skratt kan göra.
Detta kanske blir min humörsupphöjare i framtiden


Kommentarer
Postat av: Clemenetiiine 15 och ett halvt år

hahhahahha stackars barn :P fattade noll om prövningens stund och frestelse ahhahha "DJÄVULEN ÄR OND."

2009-03-02 @ 21:22:18
Postat av: Lina

jadu, livet är inte lätt när allt händer på en och samma gång :O Jag kan inte rå för det, konstiga saker bara dras till mig, och jag är ganska så enormt duktig på att ta dom dåligast besluten med... suck

2009-03-03 @ 02:25:30
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0