Hos brorsan

Nu sitter jag hemma hos bror min medans han och Carita lagar mat (A) Fast jag damsög faktiskt förut. Jag hade inget planerat idag. Tänkte ta dagen lite som den kom. Mamma och pappa var på IKEA när jag vaknade och syster var på teater. Jag gick upp och duschade läääänge och gjorde en mumsig och stor frukost. Sedan ringde det på dörren. Då var det bror och Carita. Vi pratade lite och sedan åkte jag med och handlade mat. Sedan så åkte jag med hem och packade upp varor och sådär. Efter det fick bror för sig att vi skulle bjuda hela familjen på middag så familjen är på väg hit just nu. Vi ska nog äta och kanske titta på film. Kanske göra något mer och sedan åker vi hem. Det är svårt att skriva på en dator man inte är van vid så ifall det blir några felskrivningar får jag ursäkta. HÖHÖ [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0