Allt blev inte bra, betona allt :)

Det kanske var en inbillning med precis när klockan slog 00:00 igår så var det inte en toppendag längre. Då var det ju TISDAG! HAHA... Iallafall så lever jag på bieffekterna av måndagen. SWEET! Men OJ! Vad sur jag blev imorse och vaknade till SNÖ! VADÅ SNÖ!?!?!? Jag som ansträngd mig hela veckan för att göra mitt grannskap snöfritt när jag går hem från skolan D: Jävla snö! JÄVLA SNÖ! Men jag är glad ändå. För utom att jag fryser som en... som fryser. Min kommunala resa till skolan var ju också lite roligt XD

Jag gick till bussen i tid för en gångs skull och slapp stressa. Det var kallt och självklart var bussen typ 10 minuter (utan överdrift) försenad. Sedan var vi två stationer från där jag skulle gå av.. då dör bussen... Den var överhettad. Inte kul... Jag GICK till tunnelbanan med alla medpassagerare. Jag skrattade faktiskt trorts allt ÄVEN fast jag precis missade tunnelbanan. Skrattade ändå. Det var lite komiskt. Iallafall så kom jag fram till skolan precis när jag började så jag sprang som en jagad idiot upp för trappan och höll på att krocka med en rullstol. Jag skyndade iallafall jättemycket och trots att lektionen redan börjat så var jag först på plats. Läraren hade inte ens kommit. Jag fick stå och vänta. HAHA! Sedan såg vi på film. En trevligt morgon. Nu har dom lektion där jag sitter. Nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0