Stockholm är en vacker stad

Idag var jag i Stockholms stad med Christoffer och Innokentij =D Har inte träffat dom sen i vintras typ! Det var verkligen på tiden. Bara för att dom är så morgonpigga att det är irriterande tyckte dom att vi skulle mötas klockan 12 vid Pressbyrån. 12 liksom! Är det friskt? Jag var tvungen att gå upp klockan 09:00! Inte för att det tar tre timmar för mig att klä på mig men min buss gick klockan 11. Två timmar kan det faktiskt ta. Iallafall så möttes vi vid tolv och tog tåget till stan. Först gick vi till en typ nördspelbutik (A) Dragon's Lain eller ngt.. massa spel av alla slag. Allt från typ domino och schack till World of Warcraft. Det fanns typ en "lanuthyrning",  eller vad det kallas. Det var väldigt underhållande att se hur det ser ut måste jag säga. Det var en upplevelse XD Det var så klockrena skyltar som jag skrattade som en idiot åt. Finns bland bilderna längst ner (när jag lägger in dem). Chistoffer köpte några geekkort som jag aldrig förstod mig på.

Vi kollade någon skivbutik på Drottninggatan. Stof och Kenti kollade på J-rock skivor (euw XD) och jag tittade på ABBA (?) Det finns nu upptäcka tre musikstilar jag inte lyssnar allt för mycket på. Hip hop, RNB & J-rock, eller rättare sagt, den sorts musik som Innokentij lyssnar på XD Inget för mig. Vi satt uppe i Kulturhuset en bra stund och tittade ned på allt folk som gick runt där nere på gatan. Det var då jag fick bekräftat för mig, ännu en gång, att J-rock faktiskt inte är bra (enligt mig) Man ska inte trycka ner andras musiksmak (A) Jag kan inte förstå hur man INTE kan gilla den musik som jag lyssnar på? Det finns ju så underbara låtar. Hur kan man inte gilla dom? Det är något jag aldrig kommer att förstå. Okej om man inte hittar sin nya favorit men man borde ju åtminstone gilla musiken liiite. Eller hur? Åtminstone lite. Iallafall någon av låtarna. Jag har faktiskt väldigt blandat musikstil.

Vi hoppade runt lite i stan och sedan tog vi tåget tillbaka till lilla förorten. Tåget var fullt så vi satte oss TYP på golvet tills vi fick sittplats. Sedan sprang vi runt i centrumet i lilla förorten i kanske en timme. Vi satt inne först och gick ut i solen sen. Det har varit äckligt varmt hela dagen. Värme är underbart när man är på stranden, inte i stan fast nu ska jag inte klaga. Jag vill ha kvar värmen mycket längre. Stof köpte Sprite, Kenti köpte någon rosa läsk som var sur men ändå jättegod och jag invigde den nu Marabouchokladen, Marabou Sommar, som alla (Lina, Rebecca, Lasse och en tjej på tjuvlyssnat) säger är så god. Den var helt okej men gillar ändå originalet mer. Originalet har alltid varit min favorit. Vi gjorde en egen emotrappa i lilla förorten och satt där tills vi bestämde oss för att åka hem. Vi sade farväl och skildes åt XD Jag var hemma runt halv sex. Då fick jag ta en pan pizza för vi hade ingen mat hemma XD Vi ska typ frosta ur frysen snart så vi köper inget förränn den är almost tom XD Efter att ha tryckt i mig två pan pizzor tryckte jag i mig en halv bulle och en halv muffins, resten av marabou sommarchokladen + annat godis och drack en halv liter Fruktsoda. Dessutom åt vi på Burger King idag! Tjockis Elin =D Sedan såg familjen filmen Förortsungar med Gustaf Skarsgård. Hur kommer det sig att alla i familjen Skarsgård är så snygga? Vackra gener.. Nu sitter jag här och försöker få tag i Erika men det går tydligen inte :p Då ska jag väl försöka sova alldeles strax. God natt!


HAHAAHAHHAHA skrattar fortfarande åt det där


Också en ROLIG lapp som satt uppe XD


Langrej HAHAAHA


Från Dragon's Lain


Ett geekkort


Innokentij och Christoffer


En syn man inte ser varje dag
Kenti håller i ett Hannah Monatana spel XD


Vi åt på Burger King Här är min hamburgermeny


Elin med en servetthatt


Den papperskorgen var STOR XD


På tåget tillbaka


En tvingad fjortispose


En tvingad fjortispose


Mmmmm.. marabou sommar <3


Geek/japanes/emo-Christoffer


Avslutande bilden

Kommentarer
Postat av: sandra

den där mörkhåriga killen gick i min skola förut!! xD

2009-06-27 @ 03:54:30
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Dilaan D

Jättefin blogg.. :D Vilken kamera använder du?? ^^

2009-06-27 @ 16:50:03
URL: http://Dilaanisme.blogspot.com
Postat av: marie

Innokentij gick i min klass förut. Ett fucking geni. Hahahah, han luktar korv :c och Christoffer är min syssling :D

2009-07-02 @ 17:13:41
URL: http://axxly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0