Mitt tvåhundrade inlägg, förstår ni

Jag var alltså på landet med mamma, pappa, lite bror, lite Carita, syster, farbror, min ingifta faster och Pernilla under midsommarhelgen. ÅÅÅÅH! TYPISKT SKREV VÄRSTA INLÄGGET OCH SÅ FÖRSVANN DET BARA FÖR ATT JAG SPARAT DET HÄR INLÄGGET INNAN! sgkjhsagklashgasklhasghaslgaslhaslhslhaslh :@:@:@ GAAAH! Jag har iallafall gungat gungbräda, cyklat, åkt båt, åkt färjan till Skansundet, tankat båt, spelat kort, svullat, haft korsordstävling, filmat, fotat, solat, läst ut en hel bok på två dagar som var jättedålig, sovit, kissat på utedassramlat i en gräsbacke som finns på film, grillat varje dag, kollat på sommarkrysset och säkert andra saker som jag glömt att nämna. Hade skrivit utförligt om typ alla saker men nu orkar jag inte det igen. Bilderna är kvar iallafall så dom kommer. Tog inte så många.

På söndagen var vi hemma vid två, duschade och åkte till kusin Erika. Erika och hennes man och två barn är här från Nya Zeeland. Har varit nervös över att behöva prata engelska i typ jättelänge. Det gick bra iallafall. Jag gjorde mig förstodd. Kanske ska åka till mormor som tolk när hon får besök av avlägsna släktingar fårn USA nästa vecka! Mormor kommer tycka att jag är ascool XD Är för sur för att orka skriva mer nu. Träffade iallafall alla mina fyra kusinbarn på en gång och två av dem för första gången. Kan nu avslöja att alla är pojkar. Bilder längst ned.


Mamma och Carita i korsordstävlingen


Syster borstar tänder




Min brorsa är fetttttttttt snygg, aight!?


"Mamma! Fota mig HÄR och HÄR OCKSÅ och JA HÄR.."


Smart att ha shorts under klänningen
ifall man skulle vara rädd att visa vad man har


Utedass är coolt
fast inte på natten


Dålig grillmaster


Mmmmm poool! men det var för kallt


GRATTIS ERIKA OCH ALLA ANDRA SOM HADE FYLLT ÅR vi sjöng "Ja må hen leva" typ fem gånger


Mathias 5 år (och Pernilla hihi) barn till kusin Patrik


Morris 3 år barn till kusin Erika


Fred 1 år (och Emma håller) barn till kusin Erika


Melvin 2 veckor Barn till kusin Therese som också håller i barnet på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0