Nästa vecka är nästan familjefri

Idag klockan 11 var pappa verkligen tvungen att skrapa bort tapet på just den väggen som min säng ligger mitt emot. Ändå envisades jag med att ligga kvar i mer än två timmar. Jag måste vara dum i huvudet. Jag blev bara surare och jag kunde ju knappast sova en längre stund. Kändes som om han skrapade bort tapeten ur mitt öra. När jag gav upp var klockan två. Då gick jag upp och hjälpte till. Det var ju asjobbigt. Det tog jättelång tid att skrapa bort en jätteliten bit. Jag åt lite frukost och klockan tre såg jag ett "kär-i-kärleken"program. Sedan fortsatte jag med skrapandet. Vi kopplade ur alla sladdar till tvn förutom boxen och dvdn och slängde in allt i mitt rum så nu är det fullt med jobbiga saker där inne D= med det blir förhoppningsvis bara tillfälligt.

Imorgon kommer det gubbar hit halv nio och ska fixa taket i vardagsrummet! Halv nio liksom. Vägg i vägg med mitt rum/min säng. Därför väcker pappa mig innan han går till jobbet och så sover jag inne i päronens sovrum. Kommer vara jobbigt att vakna med massa gubbar i huset. PINSAMT! Därför drar jag iväg så fort jag vaknar imorgon. Jag är nämligen ensam hela veckan! UNDERBART! Alla i familjen jobbar förutom jag =D Åååh! Vad jag kommer njuta. Dock synd att det bara blir en vecka. Och måndagen går ju bort eftersom huset ändå blir fullt av folk + att mamma slutar tidigt. Tisdagen går också bort eftersom jag är hos Sofie hela dagen... och onsdagen går också bort eftersom jag antagligen sover över. Det gör inget! Jag kommer ha asskoj ändå.

Kan även berätta att under den senaste timmen här framför datorn har jag klarat level 29 till 44 i spelet Rebubbled. Har kommit till level 14 på staying alive också men inte idag. FYFAN vad jag äger! Fyfan vilken geek jag är

Kommentarer
Postat av: micaela

svar; höhö jaaah :D:D

2009-06-29 @ 15:18:23
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: Dilaan D

haha aa okej. Silvrigt är fint. ;)



Jag har en svart-silvrig. Fast nästan allt e svart. :D XD

Jag älskar färgen svart..haha



;)

Så vad gillar du att göra? din hobby?

2009-06-29 @ 15:45:33
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: micaela

svar; haha aah xD

mitt öga var helt dött >.< haha!

2009-06-29 @ 20:16:02
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0