Min älskade kunskapsskola

Idag var jag i skolan typ en timme. Vi hade en fail fotografering på scen med hela klassen. Vi är över 30 pers. Knappt hälften kom XD men det var kul ändå. Synd att alla var så negativa bara XD Vi fick använda rekvisita =D men det var egentligen inte så kul XD Efter fotograferingen hade vi betygssamtal i engelska. JAG FÅR VG! Jag är superglad! Fick G sammanlagt på nationella så jag trodde att jag skulle få G. Jag har mest fått VG på alla uppgifter dock! Något G kanske och faktiskt något MVG. Därför fick jag VG. FETTTTTTTTT STOLT! =D JAg får inte G i något ämne (alltså högre..) hitills. Det känns underbart! Mer än vad jag hade hoppats på.

Sedan sprang jag till bussen och åkte till KUNSKAPSSKOLAN! Ååååååh! ÄNTLIGEN! Jag skulle hälsa på alla! Hade saknat alla så mycket. Smsade några nior som sa att de var där. Bäst att kolla innan man kommer. Synd bara att det BARA var nior där! Alla andra var lediga ellet ngt XD Det var visserligen sexor där men jag kände inga sexor eftersom dom började i min skola efter att jag slutat. Jag kände typ tre nior XD men det gjorde inget. Tre TREVLIGA och ROLIGA nior minsann. Eftersom alla var klara med allt och inte kunde bättre på betygen ändå så kunde de snacka med mig hela eftermiddagen =D Mycket trevligt måste jag medge.

När jag åkte hem sen så glömde jag min handväska på bussen =O Jag dog lite och sprang framåt fyra stationer för att försöka hinna till slutstationen innan bussen körde iväg runt någonstans dit jag aldrig skulle hitta typ XD men när jag var två stationer från slutstationen så kom bussen. Den hade vänt och jag fick tillbaka min väska med alla saker i! Vilken jävla tur! Jag bor ju i värsta ghettot! Skulle inte förvånat mig om den var stulen men det var den inte =D Där hade jag verkligen tur! Jag har liksom mitt liv i den där väskan. Allt materiellt som betyder något för mig. Inte så smart egentligen.
Sedan kom jag hem och åkte med mamma till maxi för att handla mjölk. Självklart blev det lite fler saker (A) Vi pratade engelska hela handlingen XD Inte så lyckat men vi förstår varandra. Har typ samma gramatiska fel XD Samma kunskaper i engelska som min över 50åriga mamma. HAHA fy vad deprimerande. Vi kom hem och jag satt här. Laddat ned lite musik + redigerat bilder. Mysigt! Imorgon är det friluftsdag. Ska faktiskt bli skojigt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0