Jag gör så att blommorna blommar

Hejsan hejsan! Jag har lite bråttom nu kan man säga. Vi åker till landet och firar midsommar typ NU! Jag är iallafall färdigpackad. Har bara lakan kvar förresten... bäst jag går och packar dem nu. Annars glömmer jag det säkert. Jag och syster bakade chokladbeskvier, eller hur man stavar, igår. Det tog halva dagen. Vi började klockan sju och var klara strax efter tolv XD Farmor bakade alltid chokladbeskvier. Tyckte det var mysigt om vi gjorde det nu. Det tar lång tid eftersom saker måste kallna och sådär hela tiden. Det var svårast i slutet när man skulle doppa ned beskvien i chokladen. Det bara rann iväg, haha! Våra bakelser blev inte precis så fina som farmors men det var ändå första gången vi gjorde dom. Hon hade ju många års erfarenhet! Det är lite soligt idag vilket är mysigt. Det brukar ju alltid regna på midsommar XD Vi sover på landet så jag kommer hem på söndag kväll! Farväl och trevlig midsommar allihopa. Här ska ätas färskpotatis och sill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har det kul :D

hoppas du haft och har en trevlig midsommar <3

2009-06-20 @ 12:23:23
URL: http://csof.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Så var midsommar bra?



Tävla förresten. Behöver dig!!!!

2009-06-21 @ 00:51:30
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0